• A kosarad jelenleg üres, szerintünk föl kéne töltened.

 

PécsiShop ÁSZF 0.7 (2020.04.08.)

pecsishop.hu | Shopianae

A webáruház üzemeltetőjének (továbbiakban Szolgáltató) adatai:
Cégnév: HomeFood Hungary Kft.
Székhely címe: 7632 Pécs, Aidinger J. út 28.
Cégjegyzékszám: 02-09-079923
Adószám: 24293978-1-02
Bankszámlaszám : 11731001-20701208

Ügyfélszolgálat:
Telefon: +36202333818
E-mail: [email protected]
Nyitva tartása: Hétfő-Péntek: 10-18h

Az általános szerződési feltételek elfogadása:
1. A regisztráció és/vagy vásárlás során a felhasználó -ha a Webáruház szolgáltatásait igénybe kívánja venni- akkor köteles elfogadni a jelen ÁSZF feltételeit, amit az űrlapon található jelölő négyzet kiválasztásával tehet meg. Az ÁSZF feltételeinek elfogadása esetén a jelen ÁSZF szerinti szerződés jön létre az Szolgáltató és a Webáruház felhasználója és Webáruház vásárlója között.
2. Ha a felhasználó az ÁSZF feltételeit nem fogadja el, akkor nem tudja igénybe venni a PécsiShop.hu Webáruház szolgáltatásait. Nem regisztrálhat és nem küldhet megrendelést sem.

A megrendelés lépései:
1. A regisztráció menete:
Felhasználó a személyes adatait, továbbá elérhetőségeit megadva tud regisztrálni oldalunkon, amely során elfogadja a jelen ÁSZF és az Adatvédelmi elveinkben foglaltakat.
2. A kosár használata:
A korásba az oldalon található termékeket helyezhet el akár regisztráció nélkül is a későbbi rendeléseinek megvalósulásához.
3. A megrendelés összeállítása:
Megrendelését a kosár és a bevásárlólista használatával tudja összeállítani, azzal, hogy ezen felületekhez termékeket ad hozzá.
4. Az adatbeviteli hibák ellenőrzésének és javításának módja
Felhasználó köteles adatait a felületen előírt formában hitelesen megadni, amely feltétele a pontos és gyors szállítások teljesítéséhez.
5. A megrendelés elküldése:
Felhasználó a kosárban összeállított termékeket a Fizetési oldalon leírtaknak megfelelően tudja elküldeni.
6. A megrendelés visszaigazolása:
Szolgáltató a beérkezett megrendelésekről visszaigazolást küld a Vásárló email címére, amely visszaigazolás a megrendelés beérkezéséről tájékoztat. Szolgáltató ezt követően, amennyiben minden feltételt rendben talált további értesítést küldd a megrendelés teljesítésének módjáról.

Az adásvételi szerződés:
1. Ha a felhasználó megrendelést küld a Webáruház oldalain, és a szolgáltató a megrendelést teljesítésére vonatkozó e-mailben visszaigazolja annak teljesíthetőségét, adásvételi szerződés jön létre a vásárló (felhasználó) és a szolgáltató között. (Ha a megrendelés megérkezését visszaigazoló e-mail a vásárlóhoz 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló mentesül az ajánlati kötöttség alól, nem köteles a megrendelt terméket megvenni, a szolgáltatást igénybe venni.)
2. A felhasználó elfogadja, hogy az ily módon kötött szerződés írásban megkötöttnek minősül, és arra Magyarország joga irányadó. A szerződésre a jelen ÁSZF rendelkezései vonatkoznak. Felhasználó tudomásul veszi, hogy a jelenlegi COVID-19 okozta járványügyi helyzetben előfordulhat, hogy a Szolgáltató nem tud minden megrendelést hiánytalanul teljesíteni. Ellenben minden esetben biztosít lehetőséget a Vásárló számára, hogy az esetleges hiánytermékek, szállítási késedelmek esetén Vásárló módosítani tudja megrendelését. Szolgáltató hiánytalanul köteles pontosan elszámolni az esetleges módosulásokkal és mindent megtesz annak érdekében, hogy ezen elszámolások a lehető legrövidebb időn belül megtörténjenek.
3. A szerződés magyar nyelven jön létre, a Webáruház elektronikus formában, automatikusan tárolja. A felhasználó számára a Webáruházba történő bejelentkezés után hozzáférhető. Annak tartalmát elolvashatja, mentheti vagy kinyomtathatja.

A termékekről:
A termék lényeges tulajdonságait a felhasználók megtekinthetik a termékek bemutató oldalain, ugyanakkor a jelenlegi helyzetben előfordulhatnak a termékekkel és azok beszerzésével/előállításával kapcsolatos akadozások. Bizonyos esetekben néhány terméket előfordulhat, hogy más gyártótól, más formában, más kiszerelésben tudunk beszerezni, melyről nem áll módunkban esetenként külön tájékoztatni a Vásárlót. Vásárló a jelen ÁSZF elfogadásával tehát elfogadja azt is, hogy bizonyos termékeket nem a webshopban látott formában fogunk kézbesíteni. Ha egyáltalán nem tudjuk a terméket pótolni, vagy csak jóval magasabb áron akkor törölhetjük is akár a megrendelés tartalmából. Ilyen esetekben természetesen a különbözetet visszatérítjük.

Árak:
A Webáruházban közzétett árak bruttó értékek, amelyek tartalmazzák a termékek árát és a szállítás esetében a Vásárló szállítási címének utcáról megközelíthető legelső ajtóig történ szállítását. Lépcsőházak esetében ez a háztömb bejárati ajtaját jelenti.

Kiszállítás:
1. A szállítási határidőkről és feltételekről a tájékoztatási célra létrehozott Szállítás menüpont alatt olvashat, ugyanakkor a jelenlegi helyzetben ezektől nagyban eltérő is lehet. Igyekszünk minden esetben előre közölni a várható szállítási határidőket, viszont a jelenlegi helyzetben az alvállalkozói rendszerben történő szállítások esetén erre nem mindig van lehetőségünk.
3. A vásárlónak lehetősége van a kiszállítás időpontjában a csomag sértetlenségét ellenőrizni. Sérült csomagolás esetén a hibát a helyszínen jegyzőkönyvben kell rögzíteni.

Lehetséges fizetési módok:
Jelenlegi helyzetben a Vásárló és a futárszolgálatot ellátó személyzet érdekében kizárólag bankkártyás fizetésre van lehetőség
1. Online bankkártyás fizetés a Barionnal
Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.

Elállási jog:
Vásárlónak lehetősége van a vásárlástól elállnia a megrendelést követő 4 órában email-en vagy telefonon történt elállási szándékával jelezve.

 

A COVID-19 járvány következtében esedékes kiegészítő tájékoztatónk:

Mégis mi ez a PécsiShop?
A PécsiShop eredetileg a helyi termelőket és helyi üzleteket/boltokat szerette volna összekötni a helyi lakossággal. Fulfillment szolgáltatásokkal és online marketing, illetve webes platformokkal juttatnánk el a helyi értékeket a helyi arcokhoz. Pécsiek Pécsről Pécsieknek, ez a mottónk. Közben jött a COVID-19 ami nem csak az elképzeléseinket borította föl teljesen, hanem az egész életünket. Reagálva az aktuális helyzetre, azonnal megváltoztattuk a kezdeti koncepciónkat és az alapvető élelmiszerek irányába mozdultunk, ugyanakkor folyamatosan emeljük be az eredeti célkitűzéseinkhez szükséges termékeket és megoldásokat.

Hogyan szereztek hiánytermékeket?
Megvannak a nagykereskedelmi forrásaink, az élelmiszeripar legnagyobb ellátóival és gyártóival vagyunk közvetlen kapcsolatban, ugyanakkor a mi készleteink sem végesek, azért határoztuk meg a maximum 5db-os termékenkénti korlátozást, hogy biztosítjuk mindenki számára az alapélelmiszerekhez való hozzáférését.

Mikor és hogyan szállítotok?
A szállításaink hétfőtől szombatig 10 és 19 óra között valósulnak meg. Alapvetően azonnali szállításra vagyunk berendezkedve, ugyanakkor a termékellátás akadozása, a nagy megrendelési számok és a nagy megrendelési tételek nagyban befolyásolják a szállítási kapacitásainkat. Általánosan elmondhatjuk, hogy a megrendelt termékeket aznap, vagy 1 napon belül kiszállítjuk. Bizonyos esetekben merülhetnek föl késedelmes szállítások, melyekről előre tájékoztatunk, illetve te is nyomon követheted az aktuális kapacitásainkat és szállítási feltételeket a Szállítás menüpont alatt.

Nyugdíjasoknak tényleg ingyen szállítotok?
Igen. Ennek feltétele, hogy a szállítás során válaszd a nyugdíjas kedvezmény lehetőségét és a futár kiérkezésekor mutasd be neki a nyugdíjas-, vagy a személyi igazolványod, hogy megbizonyosodjunk róla, hogy jó helyen segítettünk. Ugyanis ezt tényleg segítségnek szánjuk, mi nem egy óriás multi vagyunk akinek “belefér a likviditásába” az ingyen szolgáltatás: költség és idő elvinni a csomagokat, amit saját magunk fedezünk, hogy segítsünk a valóban rászorulókon.

Hogyan garantáljátok a termékeket?
A jelenlegi helyzetben nem áll módunkban garantálni a termékeket és azok elérhetőségét, ellenben lehetőséget biztosítunk, hogy egy-egy termék helyettesítése során (például más gyártó, vagy más kiszerelés esetén) elfogadd, vagy elutasítsd azt. Ha egyáltalán nem tudjuk a terméket pótolni, vagy csak jóval magasabb áron akkor természetesen a különbözetet visszatérítjük.

Tényleg nem viszitek föl az emeletre a megrendeléseket?
Tényleg! Itt nem lustaságról van szó: mindannyiunk érdeke, hogy a lehető legkevesebb időt töltsünk zárt terekben egymással és különösen fontos ez egy olyan személy esetében aki olyan létfontosságú munkát lát el, mely során naponta több emberrel is kénytelen lenne érintkezni. Ahhoz, hogy minél több embert ki tudjunk szolgálni futáraink az utcáról megközelíthető legelső ajtóig szállítják a csomagod. Lépcsőházak esetében ez a háztömb bejárati ajtaját jelenti, tehát le kell mennedd, hogy átvedd a rendelésed.

Jelenleg a szállításunk

Szünetel!

Ne aggódj nem tűntünk el örökre, hamarosan visszatérünk!

Hozzáadtuk a kosárhoz!

Tovább a kosárhoz